Nazaj na seznam storitev

E-delavnica: Kako uspešno ravnamo s ključnimi kupci (KAM) v industrijskih podjetjih

/

Ključni so tisti kupci, od katerih smo najbolj odvisni, zato je pomembno, da za dolgoročno sodelovanje načrtno ohranjamo njihovo zvestobo. S celovitejšim razumevanjem njihovih potreb in pričakovanj pa lahko prodajo ključnim kupcem pogosto še povečamo.

NAMEN

  • Boljše razumevanje potreb in pričakovanj ključnih kupcev.
  • Uspešno ravnanje s ključnimi kupci (KAM) za dolgoročno sodelovanje.
  • Povečanje prodaje ključnim kupcem.

VSEBINA

  • Zakaj je ravnanje s ključnimi kupci zares pomembno
  • 5 kriterijev za določanje ključnih kupcev
  • Kaj je ključni pogoj za dolgoročno sodelovanje s ključnimi kupci
  • Zakaj nas ključni kupci zapustijo in kako to preprečimo
  • Kako povečamo prodajo pri ključnih kupcih
  • Kako ohranjamo stalno povezanost s ključnimi kupci
  • Kako učinkovito rešujemo reklamacije ključnih kupcev in jih spremenimo v prodajne priložnosti
  • Kaj mora o prodaji B2B vedeti skrbnik ključnih kupcev
  • Kontrolni seznam aktivnosti za uspešno ravnanje s ključnimi kupci

UDELEŽBO PRIPOROČAMO

  • skrbnikom ključnih kupcev (KAM) v industrijskih podjetjih,
  • posameznikom, ki za ključne kupce skrbijo samostojno,
  • vodjem na različnih ravneh za boljše razumevanje odnosov s ključnimi kupci,
  • vsem, ki jih uspešno ravnanje s ključnimi kupci zanima.

NAČIN DELA

  • Praktična obravnava predvidenih vsebin brez odvečne teorije na podlagi osebnih izkušenj predavatelja.
  • Odgovori na vprašanja udeležencev.
  • Vsak udeleženec prejme gradivo z vsebino izobraževanja (pdf).
  • E-delavnica bo potekala v spletni e-učilnici v živo.
  • Do dva dneva pred izvedbo boste prejeli povezavo do spletnega izobraževanja.
  • Za nemoteno sodelovanje na on-line usposabljanju potrebujete računalnik z mikrofonom in kamero ter dostop do zanesljivo delujočega interneta.

Udeleženci pridobite SIQ potrdilo o udeležbi.

Izobraževanja iz ponudbe izvedemo po meri vaše organizacije na vaši lokaciji, v spletni obliki ali hibridni obliki

Dodatne informacije: Bojan Varga, telefon: (01) 4778 108, e-pošta: bojan.varga@siq.si 

Obveščanje o izobraževanjih

Bodite pravočasno obveščeni o aktualnih izobraževanjih in brezplačnih dogodkih.

Cenimo in nagrajujemo vašo zvestobo

Zato uvajamo Bonus zvestobe za nagrajevanje naših zvestih udeležencev.

Več o bonusu zvestobe