Nazaj na seznam storitev

Trening veščin poslovne komunikacije

05. 06. 2025

Namen

Delavnica je namenjena vsem, ki redno komunicirate s svojimi zaposlenimi ali poslovnimi partnerji, bodisi na sestankih, predstavitvah ali pri vodenju timov. Delavnica torej ni namenjena zgolj vodjem ali direktorjem, temveč splošni poslovni publiki, ki želi izboljšati svoje komunikacijske veščine. Delavnica vam bo pomagala izboljšati komunikacijo v vsakdanjih poslovnih situacijah, da boste bolj jasni, prepričljivi, zanimivi in učinkoviti, ne glede na okolje ali publiko.

Kreditne točke ZAPS (Zbornica za arhitekturo in prostor Slovenije) – pooblaščeni arhitekti, pooblaščeni krajinski arhitekti in pooblaščeni prostorski načrtovalci za udeležbo na usposabljanju pridobite tri kreditne točke, sklop D (Poslovanje in management).


Vsebina

Uspešna komunikacija pri vodenju sestanka ali predstavitvi je ključna za doseganje ciljev in motivacijo ekipe. Učinkovita komunikacija namreč predstavlja veliko več kot zgolj posredovanje informacij. Dobra predstavitev ali dobro voden sestanek zagotavlja jasno usmeritev, omogoča vključevanje vseh udeležencev ter spodbuja sodelovanje in lažje reševanje izzivov ali nasprotovanj. S premišljeno strukturo ter samozavestnim nastopom in komunikacijo lahko dosežete, da so razprave konstruktivne, odločitve jasne, rezultati pa merljivi, kar prispeva k večji produktivnosti in uspehu celotne ekipe.

Poleg tega vam uspešna in učinkovita komunikacija prihrani čas in energijo, saj preprečuje nepotrebno nerazumevanje vsebine predstavitve ali odstopanje od teme, hkrati pa ustvarja pozitivno delovno okolje, kjer se ideje lažje razvijajo in prenašajo v konkretne rešitve.

Zelo pomembno je, da smo v svoji komunikaciji in predstavitvah jasni, zanimivi in kredibilni. Učinkovito poslovno komuniciranje je poleg strokovnosti rezultat pripravljenosti, suverenosti in samozavesti − veščin, ki jih lahko pridobite in izpilite na delavnici.

Cilji

 Usvojili boste:

  • spretnosti za jasno, kredibilno in strukturirano podajanje informacij,

  • tehnike za bolj prepričljivo in samozavestno predstavitev ali izvedbo sestanka,

  • verodostojno govorico telesa,

  •  jasno artikulacijo in interpretacijo,

  • odpravo motečih mašil pri govoru,

  • kako zgraditi dobro strukturo sporočila in povedati bistvo,

  • stike, ki jih gradimo s svojimi slušatelji, ter

  • uspešno pripravo na predstavitev ali sestanek v živo ali online.

Način dela

Delavnica je predvsem praktično naravnana, zato boste usvojeno znanje lahko takoj prenesli v prakso. Učinkovita komunikacija je veščina, ki se v prakso prenaša z izvajanjem vaj, zato udeleženci na delavnici tudi izvedete predstavitev sebe, podjetja, svojega dela ali določene izbrane tematike. Po predstavitvi prejmete povratno informacijo trenerke izobraževanja ter predloge za nadgradnjo.

Vašo predstavitev se posname s kamero, svoj posnetek pa naknadno prejmete na svoj e-poštni naslov za nadaljnjo nadgradnjo svoje komunikacije.

 

Udeležbo priporočamo

  • vodilnim in vodstvenim kadrom, ki želijo izboljšati komunikacijo s svojimi zaposlenimi ali poslovnimi partnerji;

  • vodjem oddelkov, procesov, skupin in projektnim vodjem ter članom projektnih timov;

  • vsem, ki pri svojem delu tudi javno nastopate;

  • vsem, ki želite pridobiti ali nadgraditi veščine javnega nastopanja in postati bolj prepričljivi ter samozavestni v vsaki situaciji;

  • vsem, ki javno nastopate, ali redno komunicirate s svojimi zaposlenimi ali poslovnimi partnerji.
     

Lokacija izvedbe: SIQ Ljubljana, Mašera-Spasićeva ulica 10, 1000 Ljubljana.

Dodatne informacije: Tanja Benček, telefon: (01) 5609 894, e-pošta: tanja.bencek@siq.si

 

Obveščanje o izobraževanjih

Bodite pravočasno obveščeni o aktualnih izobraževanjih in brezplačnih dogodkih.

Cenimo in nagrajujemo vašo zvestobo

Zato uvajamo Bonus zvestobe za nagrajevanje naših zvestih udeležencev.

Več o bonusu zvestobe