Kakovost
Sistem kakovosti v nevladnih organizacijah
O standardu
Model, ki temelji na standardu ISO 9001 in nekaterih tujih sistemih oblikovanih posebej za nevladne organizacije – NVO, je v letu 2007 oblikovala delovna skupina, sestavljena iz strokovnjakov s področja kakovosti SIQ-ja in predstavnikov nevladnih organizacij. Obstoječe standarde so oblikovali tako, da na eni strani zadovoljujejo potrebe NVO, po drugi strani pa spodbujajo organizacije, da še posebej razvijejo procese, ki so pomembni za njihovo transparentnost, finančno odgovornost in učinkovitost ter odnose z vsemi deležniki.
Zahteve modela NVO
Vodenje sistema kakovosti je pomemben korak za nevladne organizacije v Sloveniji. Da bi se standard čim bolje izkoristil v smislu učinkovitejšega in lažjega opravljanja nalog, večje odzivnosti na potrebe deležnikov in s tem razvoja sektorja, je potrebno spodbujati širok pristop k sistemu vodenja kakovosti. Organizacije naj ga uporabijo kot orodje za strateški razvoj, razvoj posameznih dejavnosti in prepoznavnost.
Kontakt
SIQ Ljubljana
Mašera – Spasićeva ulica 10
SI-1000 Ljubljana
Blanka Kaker
M: 051 335 657
blanka.kaker@siq.si