Izobraževanje

Strokovno srečanje presojevalcev sistemov vodenja

14. maj 2021 SIQ Izobraževanje

Na letošnjem strokovnem srečanju presojevalcev smo v središče postavili vpliv posameznih deležnikov za uspešno in učinkovito delovanje sistemov vodenja.

Vodilni presojevalec sistemov vodenja in predavatelj na SIQ Ljubljana, Igor Bizjak , je v svojem predavanju izhajal iz predpostavke, da je uvedba sistema vodenja strateška odločitev organizacije oz. njenega vodstva, zato je za delovanje in uspešnost sistema ključna vloga in zaveza najvišjega vodstva. Sistem vodenja je  primerjal z delovanjem mehanske ure: tako kot vzmet ure poganja mehanizem, tako vodstvo zagotavlja potrebno energijo za delovanje sistema, dobro delujoča kolesca mehanizma ponazarjajo urejene procese in aktivnosti, urejene odnose ter zavzetost zaposlenih pa je primerjal z mazivom, ki poskrbi za delovanje sistema brez nepotrebnega trenja. Zaključil je z mislijo, da so finančni rezultati le posledica pristopa (pravega ali napačnega).

Sandi Matjašič, predstavnik vodstva za kakovost Yaskawa Ristro d.o.o. je predstavil primer dobre prakse vpeljave sistema vodenja v njihovo organizacijo ob polni podpori vodstva in vključenosti vseh zaposlenih. Zaključil je z mislima: »Dober sistem vodenja je učinkovito orodje vodstva« ter »Brez podpore vodstva sistem vodenja ne bi živel.«

Agata Kržič, generalna direktorica (Hoedlmayr logistika d.o.o.), je razkrila, na kakšen način vzdržujejo dialog s kupci ter kako obvladujejo njihova pričakovanja. Predstavila je primer evolucije dialoga s kupci: pristop od globalnega k lokalnemu, od anket k osebnemu pristopu, vse z namenom izpolnjevanja zahtev in pričakovanj kupcev.

Pomen kupca, postavljenega v središče delovanja organizacije, je predstavila Manja Lampe, vodilna presojevalka sistemov vodenja in predavateljica na SIQ Ljubljana. Izpostavila je, da mora organizacija vedeti, kdo so njeni kupci, kakšne so njihove potrebe in želje. V nadaljevanju je predstavila nekaj možnih pristopov spremljanja zadovoljstva kupcev. Poudarila je tudi, da obstaja močna korelacija med zadovoljnim in zvestim kupcem.

Štirim uvodnim predavanjem je sledilo delo v skupinah, v katerih smo iz različnih vidikov osvetlili načine spremljanja zadovoljstva kupcev, s kakšnimi izzivi se organizacije pri tem soočajo ter kako vključujejo odzive kupcev v učinkovit sistem vodenja.

Veseli nas, da je za nami še ena uspešna izvedba strokovnega srečanja, ki so ga udeleženci sklenili s pozitivnimi vtisi.

Izo

Nazaj na vse novice