Nazaj na seznam storitev

Specialistični integrirani program upravljanja incidentov informacijske varnosti, kontinuitete poslovanja in okrevanja po katastrofi | Incident Manager

16. 01. - 14. 02. 2025

Namen

Cilj specialističnega integriranega programa je usposobiti udeležence za učinkovito upravljanje incidentov informacijske varnosti, zagotavljanje kontinuitete poslovanja in uspešno izvajanje okrevanja po katastrofi. Program je zasnovan tako, da zagotavlja pridobitev celovitega razumevanja in praktičnih veščin, potrebnih za identifikacijo, analizo in odzivanje na varnostne incidente ter za razvoj in vzdrževanje strategij in načrtov kontinuitete poslovanja in načrtov za okrevanje po katastrofi. S tem programom udeleženci pridobijo znanja in orodja, ki so skladna z mednarodnimi standardi ISO 27035 (1, 2 in 3), ISO 27031 in ISO 22301.

Trajanje

Program traja šest dni, pri čemer je vsak od treh tematskih sklopov na programu dva dneva. Intenzivni urnik omogoča podrobno obravnavo vsake teme z vključitvijo praktičnih vaj in študij primerov.

Program

💡Dan 1 in 2: Upravljanje incidentov informacijske varnosti (Incident Management)

Cilj: Seznaniti udeležence z osnovami upravljanja incidentov informacijske varnosti, vključno s pripravo, odkrivanjem, ocenjevanjem, odzivanjem, okrevanjem in analizo (Incident Management).

💡Dan 3 in 4: Upravljanje kontinuitete poslovanja (Business Continuity)

Cilj: Zagotoviti udeležencem poglobljeno razumevanje principov in praks kontinuitete poslovanja in okrevanja po katastrofi ter kako vzpostaviti sistem upravljanja kontinuitete poslovanja (Business Continuity).

💡Dan 5 in 6: Okrevanje po katastrofi (Disaster Recovery)

Cilj: Usposobiti udeležence za načrtovanje in izvajanje pripravljenosti IKT za kontinuiteto poslovanja, vključno z ocenjevanjem tveganj in razvojem strategij za okrevanje (Disaster Recovery).

Specialistični program ponuja celovit pristop k upravljanju incidentov informacijske varnosti, pripravljenosti IKT za kontinuiteto poslovanja in okrevanju po katastrofi. Udeleženci se usposobijo za uporabo najboljših praks mednarodnih standardov, z možnostjo zagotovitve odpornosti organizacije na varnostne grožnje in poslovne prekinitve.

Zaključni izpit

Za vsakega od treh izobraževalnih sklopov – Upravljanje incidentov informacijske varnosti, Upravljanje kontinuitete poslovanja in Okrevanje po katastrofi – je zaključni izpit v obliki študije primera. Na podlagi obrazcev, uporabljenih med izobraževanjem, ob zaključku udeleženci izdelajo izpitni študijski primer.

Splošni pogoji

  • Minimum za uspešno opravljen izpit: 60 % pravilnih odgovorov posameznega sklopa s poudarkom na razumevanju vsebine.

  • Metode ocenjevanja: Kakovost in natančnost izpolnjenih obrazcev, ustreznost predlaganih strategij in učinkovitost komunikacijskih načrtov.

  • Povratne informacije: Po zaključku izpita udeleženci prejmejo povratno informacijo o svojem delu in predloge za izboljšanje.

  • Čas pisanja izpita: Izpit v trajanju 60 minut poteka ob zaključku vsakega tematskega sklopa delavnic. 

Zaključni izpiti zagotavljajo, da so udeleženci poleg razumevanja teoretičnih konceptov, le te sposobni uporabiti v resničnih situacijah za zagotavljanje odpornosti in kontinuitete poslovanja svojih organizacij.

Potrdilo

Po uspešno zaključenem izobraževanju udeleženci prejmejo SIQ potrdilo z nazivom Skrbnik za upravljanje incidentov informacijske varnosti | Incident Manager.

Kotizacija vključuje:

  • pripravo in izvedbo programa,

  • gradivo za udeležence,

  • potrdilo SIQ o uspešno zaključenem izobraževanju,

  • kosila in osvežilne napitke med odmori,

  • zagotovljeno parkirno mesto. 

Ob prijavi poravnate 40 % kotizacije, s čimer si zagotovite mesto na izobraževanju, preostanek pred zaključkom šole (pred zadnjim dnem oz. pred datumom zagovora ali predstavitve projektne naloge) na poslovni račun SIQ Ljubljana, Mašera-Spasićeva ulica 10, Ljubljana, NLB, številka 02922-0012897988; pri tem se sklicujte na oznako usposabljanja. Naša ID številka za DDV je SI23509678.

Več o splošnih pogojih na znanje.siq.si.

Popusti

  • 10 % popust za organizacije, ki so imetniki certifikata SIQ za sisteme vodenja;
  • 20 % popust za 2 ali več oseb iz iste organizacije.

Popusti se med seboj ne seštevajo.

Odjava

Zadnji rok za pisno odjavo je pet delovnih dni pred začetkom izobraževanja. V tem primeru vam kotizacijo vrnemo v celoti. Pri odjavah po tem roku zaračunamo administrativne stroške (40 % kotizacije). Pri odjavah na dan izobraževanja ali neudeležbi kotizacije ne vračamo. 

Lokacija izvedbe: SIQ Ljubljana, Mašera-Spasićeva ulica 10, 1000 Ljubljana.

Dodatne informacije: Bojan Varga, telefon: (01) 4778 108, e-pošta: bojan.varga@siq.si 

Obveščanje o izobraževanjih

Bodite pravočasno obveščeni o aktualnih izobraževanjih in brezplačnih dogodkih.

Cenimo in nagrajujemo vašo zvestobo

Zato uvajamo Bonus zvestobe za nagrajevanje naših zvestih udeležencev.

Več o bonusu zvestobe